SHOPPING :)

Vardag / Permalink / 2
Nu tänkte jag bli bättre på uppdateringen, ska visa er lite utav de jag köpt idag, samt vad jag fått i julklapp utav Oscar och Sofia :) Om en liten stund ska vi kolla film, mysa! imon är de nyårspartaj :) fun fun funnyyyy-.

Mycket påsar! =D

Detta fick jag utav Sofia:) iiwh godis gris som jag är!:D och tofflerna är urgulliga! tack :D <3


Nya slingor ska göras!


Ett par utav mina nya skor!!:) köpte ett par snygga stövlar med! me love:)


Köpte en asgullig klänningtunika på Yosshi, och sedan en billig sommartunika på h&m på rean:)


MIN ÄLSKLING ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!! fick en icurl av honom i julklapp <3
#1 - - ERICAPERZZON:

Vilken kille!:P Är icurl bra?:)



/E

#2 - - tthea:

skulle vara jätte snällt om du skulle kunna ta reda på vart dom där söta gråa tofflorna är ifrån (a)!



Din blogg är super (y

Till top