27 februari

Vardag / Permalink / 8
Hann inte skriva något igår för jag hade så himla mycket att göra! Nu sitter jag i skolan och har data. Vi ska komma på en egen hemsida och sedan bygga upp, bestämde mig för att sälja böcker. Vi får väl se hur det går.  (Någon som är bra på att göra hemsidor? (A)

Jag kommer nog inte skriva speciellt mycket i helgen eftersom jag åker till Borås i eftermiddag. När jag kommer hem på söndag så kommer jag lägga in en ny låt som ni får önska fram. Den mest önskade låten lägger jag ut. Så önska på!

PUSS
/ I
#1 - - sofia:

smsa mig när du är framme så ja vet :D:D

#2 - - nathalie:

ja önskar, sofias låt (L)(L)(L)

kraaam

#3 - - Martina:

Jag önskar, den kärlek du ger mig :)

#4 - - L i n n [ S A I K ]:

För allt jag behöver. :)

#5 - - Amanda:

du gör illa mig

håll mig hårt

hur kan de va så svårt

my secret

väntar på dig

saknaden efter dig

kom hem





#6 - - Anonym:

du gör illa mig

håll mig hårt

my secret

#7 - - Emah:

Svar: Hej! Jag hjälper gärna till. Skicka ett mejl, eller lägg till min e-post på msn så kan vi disskutera mer om designen där :)

#8 - - Boråsare:

Hej!

Läste i ett inlägg här att du ville flytta till Borås, varför? Haha, och vilken stad bor du i nu? :)

Till top