Önskad låt, Issa - Nu är det slut

Min Musik / Permalink / 16

Denna låten fick flest önskningar. NU VILL JAG SE KOMMENTARER!

TANKA HÄR

Issa - Nu är det slut

Måste tänka tillbaka på den tiden som vi haft
på den tiden som vi delade, vi delade tillsammans
när vi tog hand om varandra och visade kärlek
när vi båda visste att vi ville vara par förevigt
allting var så bra jag kände glädje i mitt liv
jag kände lycka när jag var med dig och visste det var vi
aldrig trodde jag att allt skulle bli fel
det känns som utan dig, så kan jag aldrig mer bli hel
jag vill böna och be, ligga rakt ner på knä
titta in i dina ögon säga, gör inte såhär
för om du älskar mig på riktigt håll min hand
vi kan lösa allt tillsammans bara vi har varann
men du gav upp, du släppte taget
du lämna mig helt ensam och nu står jag kvar men
jag måste resa på mig visa att jag är stark
jag måste klara av gå vidare trots att du var mitt allt!

Reff:
Nu är det slut, nu äre det över
jag ska hitta ut, ska hitta vägen
nu är det slut, nu är det över
jag ska hitta ut, ska hitta vägen

Mina vänner säger att du förtjänar inte mig
men mitt hjärta säger, älskling jag vill vara med dig
men jag vet att mina vänner har rätt
du har inte behandlat mig på bästa sätt
kärlek den gör ont, ja den svider som fan
när jag tänker på din doft och när jag låg där i din famn
du har sårat mig, du krossade mitt hjärta
bygger murar kring mig själv för att dölja all min smärta
måste gå vidare, glömma det som var
måste sluta tro på under för vår kärlek finns ej kvar
den försvann när du lämnade mig själv
det känns så konstig att va ensam denna helg
jag trodde du va nått speciellt, ja nått unikt
men nu vet jag det var fel du är som andra killar - SKIT
ska ta mig upp, måste börja om på nytt
måste våga släppa taget, låta känslan svalna ut

Reff:
Nu är det slut, nu äre det över
jag ska hitta ut, ska hitta vägen
nu är det slut, nu är det över
jag ska hitta ut, ska hitta vägen

#1 - - Izabella:

Fyfan Issa, du är gryyym! Fortsätt med det du gör, bääääästa!! <3<3.

#2 - - daniella:

sjuukt bra sjunger du o texten älskar den:D

#3 - - Emma:

Nice! :)

#4 - - Emma:

Nice! :)

#5 - - Ellinor:

grymt bra du är:) kan du inte lägga ut fler av dina låtar? :)

#6 - - roggie:

sjukt bra du är issa :)<3

#7 - - sooofijah:

du är typ bäst issa!

#8 - - mia:

sjukt grymt bra du sjunger! =D

#9 - - Jocke:

Issa du är bäst! =)

Du ska aldrig lägga av med musiken, då blir jag arg ;) <3

#10 - - Amanda:

Sjukt bra låt :D jag älskar din musik, skulle du kunna lägga ut mer låtar? :)

#11 - - nathalie stolpe:

Vill ha Sofias låt, den du gjorde till henne :)

#12 - - Frida:

Jätte bra låt! :) ska du lägga upp mer låtar? du får gääärna göra det!

#13 - - Johanna:

Gillar verkligen texten! känner igen mig själv så sjukt mkt.. GRYM!

#14 - - elli:

Kan du ladda upp alla dessa låtar på znap?

för jag fattar inte hur man laddar ner :P



du är grym!

#15 - - Sara:

De går inte att ladda ner låten, :O

kan du lägga ut den på youtube? (A)

#16 - - sanna:

underbar låt, finns inte mycket mer att säga. känner igen sig i varenda mening.

Till top