Hemma igen, and I miss her already

Vardag / Permalink / 1
Katie följde inte med tydligen (dom bor i Växjö för tillfället) så det var bara Bess som kom. Pappa och jag hämtade upp henne vid bussen sen drog vi hem till mig. Alla blev jätte glada att träffa henne igen och det var verkligen precis exakt som för två år sen då hon bodde hos mig i två veckor! Vi kollade huset lite igen, kollade gamla bilder och bara snackade och hade skoj. Sen åt vi mat innan det var dags att gå upp till buss stationen igen. På vägen dit när vi gick regnade det som fan så vi fick gömma oss under ett garage (A) haha. Blev inte så mycket bilder men några stycken iallafall, några är på hennes kamera så dom får jag nog när hon kommit hem till USA igen om en vecka.

Jag saknar henne redan! My American BFF <3


Såhär ser jag ut idag. Nu ser ni även min nya tröja bättre. Röd = min favoritfärg =)


Detta är min Amerikanska underbara Bess <3


Som sagt regnade en del och Bess paraply var för litet för oss båda så vi blev dygnsura. Vi tog skydd vid ett garage och tog lite kort medans vi väntade på att regnet skulle sluta.


Ser ni regnet? usch jag HATAR regn.
Tur iallafall att jag hade bra sällskap.


Snart kommer ett videoinlägg men inte vilket som helst;)

PUSS
/ I
#1 - - frida:

du är så söt din skrutt! :D

Till top