Just nu..

Vardag / Permalink / 9
Jag bjuder på bilden


Började platta ena sidan av mitt hår sen kom jag på att Paris Hilton's my new BFF börjat.
Så nu måste jag skynda mig mot tvn.




Ska försöka fixa videoinlägg sen!
PUSS








#1 - - C A R R O:

Vilken fin header du har :) Vilket program har du använt? Kram

#2 - - C A R R O:

Sv: Okej tack :) Kram

#3 - - amanda:

Tack så mycket :)

#4 - - vera.:

fin blogg :)

#5 - - Bella:

tack så mycket :D

vad glad man blir!

kram söto

#6 - - Ehli:

Sv: hehe, systemkamera är någonting som jag verkligen vill ha! Sen vill jag också ha en ny mobil, men det tar jag efter:p



Fin blogg du har.. :)

Jag tycker du borde ha kvar det lockiga håret. Jag tycker det är så gulligt på tjejer :) hihi :)



kramkram

#7 - - agnes johansson:

sv: hej, japp det gör jag :)

#8 - - Randy:

Typiskt att jag missade det!

#9 - - hanna:

oh vilken fin header du hade!

Ha en bra kväll puss!

Till top