<3

Vardag / Permalink / 5
Ligger och väntar på att min älskling ska bli färdig nångång så att vi kan ha vårt kvällsmys. De är när vi ligger i sängen och pratar tills vi somnar. Så himla mysigt, dock ligger ju några mil ifrån varandra men de är mysigt ändå! saknar honom! känns dock mycket bättre nu eftersom jag beställde biljetter idag, 11 dagar kvar!

Nu är han klar! så nu kryper jag ner! natttttii!



PUSS
/ I
#1 - - Amanda:

Hihi, söta bilder!

Kul, vad praktiserar du med? Nej, för min del så blir det väl skola, plugg och fotboll...

#2 - - Nelly:

sv; Ja det gjorde det :D Tack för att du frågar:D

#3 - - ERICAPERZZON:

Söta ni är!:) Skönt att man kan prata iaf:) och dessutom är det ju bra att längta lite också:P



/E

#4 - - Nikki:

sv: godmorgon får jag säga då! hehhe, jo plugget gick bra, det är ju religion mitt favorit ämne. allt bra med dig? <3

#5 - - anna:

söta ni är :)

Till top