30 SEPTEMBER

Vardag / Permalink / 6
Hejhej! :)

Har varit en jätte lugn dag idag, bara kollat på film och läst i skolan, slappt som tusan! men det var skönt. Idag fyller min syster år så snart ska vi sätta igång och fira henna med tårta och gott!

Rolig dag men jag längtar ju (ÄNNU!!!) mer till om en månad då en annan viss person fyller 18..... kan ni gissa vem;) Rätt svar får en länk =D

Verkar inte vara så många som är intresserade utav att höra en ny låt. Eller jag kanske har fel?

PUSS
/ I

#1 - - bäst är du!:

Ja, du har jättefel, klart vi vill höra, du äger.

#2 - - chrill:

KLART VI ÄR INTRESSERADE AV EN NY LÅT ! / krille

#3 - - :):

vi vill höra, vi vill höra! längtar ihjäl mig

#4 - - Amanda:

Jag vill höra den nya låten! :D

#5 - - simon:

ALLA vill höra den nya låten fina flicka! / simon

#6 - - Sanna :):

den nya låten är ju gryymt bra! :D<3

Är de möjligen du som fyller 18?:)

Till top