BAKADE BULLAR!

Vardag / Permalink / 18
Yes! jag gjorde det! första plåten blev underbar, den andra glömde ja bort... så dem blev lite brända. Absolut inget farligt dock, var typ halva plåten som fick lite mörkare färg, men de klarade sig ändå fint! :D Så är lite stolt ändå! inte vågat smaka dem än dock... väntar tills 8 då ja ska bänka mig i soffan framför tvn och kolla fortet! Håll tummarna att dem är goda!


#1 - - Elin:

Sv: Hahah men din musik är iaf asbra! :)

#2 - - sara:

mums :) allt är toppen med mig! själv då?

#3 - - Johanna [s h o n a l i]:

Åhh, vad gott det såg ut! :)

#4 - - kristin:

gott med bullar!



sv; jodå det är bra med mig, sj?

#5 - - MADDES:

ja det är sjukt mkt man vill shoppa, på gott och ont. mums med bullar :D

#6 - - Johana:

det där ser gott ut!

#7 - - lovisa:

sv: haah ja vist är hon:)

oh så gott med bullar!

#8 - - Victoriahjorth - fotoblogg:

sv: jo, det var på the coffe place i stockholm. Rekomenderas verkligen! :)

#9 - - PAUSE:

mumaaa

#10 - - Victoriahjorth - fotoblogg:

sv: hehe, jo! :)

#11 - - Miichie:

sv; så följer dig nu :)

#12 - - adine:

sv. nej gud så jobbigt kryaaa de är aldrig kul att vara sjuk faktiskt!

joda de är bra faktiskt:)

dock sitter jag och är lite avis på bullarna

#13 - - adine:

sv. hahah du får fan göra de!

vad händerå?

#14 - - Marika:

Sv: Nä tyvärr inget större idag:)

#15 - - Medina:

åhh, muuuuumms!:D

#16 - - S-O-F-I-A:

Okej. ;)



Gott med bullar! :)

#17 - - Cissi:

Gottis med nybakade bullar ;P

#18 - - E m i l y ♥:

Mmm... gott med bullar ^^ <3

Till top