I KNOW YOU MAD BUT SO WHAT?

Vardag / Permalink / 10
Känns som jag dör närsomhelst, på bara 2 timmar typ har min förkylning gått från 0 till 1000. Nyser tio gånger i minuten typ och känns som jag ska dö. Inget roligt alls!! sen fryser jag och är allmänt hängig. Halsen är bättre iaf, men jag vet att imorgon bitti kommer den vara helt igen svullen. Något tips emot detta? säg bara inte te, jag hatar te.... Varm oboy kanske? eller?

Tänker krypa ner under täcket nu iallafall! mycket varmare där! vi hörs imon då!
föresten, känns som något stort kommer hända snart! säger inte vad.. men jag tror jag vet.
#1 - - Classy - ung blivande mamma!:

Härligt! Samma här :) Gör du nu då?

Tack gull!

#2 - - Sara:

usch då, krya på dig!

#3 - - sofia:

sv_ tack så jättemycket :)

#4 - - chris:

åh krya på dig! jag har börjat få ont i halsen, jag som skulle träna imorgon:/

#5 - - Pompz:

Glass funkar tror jag! :D

#6 - - natalie:

sv: taaack ^^

#7 - - Gisela:

sv; det e bra, sj? kram :D

#8 - - lovisa:

sv: haha ja:) drick hett vatten med honung i, det drack jag då jag inte ens hade nån röst! :P

#9 - - Felicia (fotoblogg):

sv: tack! :D

händer idag då? :)

#10 - - Alicia:

jag mår bra,dudå?

lite jobbigt att nysa kan jag förstå :/

Till top