DÅLIGT BLOGGHUMÖR.

Vardag / Permalink / 2
Har verkligen inte orkat. Har suttit och stirrat på bloggen i flera minuter om dagen men sen varje gång stängt ner den utan att skriva något. Kände lixsom inte att jag hade något inom mig.. Men nu ska det bli bättre! Har fixat så de funkar från min mobil nu att blogga, men bilder krånglar fortfarande och de är ju bilder som är det roliga att blogga med mobilen... annars är det ju tråkigt, så ska försöka ordna det med.

Annars har jag bara jobbat, hela dagarna.. har 3 dagar kvar tills jag är ledig i helgen och då ska vi resa iväg! Berättar mer senare i veckan. Hmm vad har jag mer gjort? typ inget.. jobbat,sovit,jobbat,sovit. Ätit! hah.

Imon ska jag börja uppdatera efter jobbet igen! så vi hörs då! <3
tack alla som stannar och läser! ni är bäst okej!:)

Ni som frågar om låten, luuugn. Den kommer.

#1 - - Emelie<3:

Fråga: skriver du fortfarande låtar? :)<3

#2 - - Smultronemma:

Tjo fin blogg.. Kolla in min nya blogg och bloppis. :)

Till top