NÄR NATTEN SMYGER SIG PÅ

Vardag / Permalink / 2
Några timmar kvar iofs, men ändå.. Nu är det snart 1 vecka. Tills studenten. Känns konstigt. Känns... ja vet inte. Ser allting så negativt just nu, dagen idag var blandade känslor. Fick dock MVG i svenska B, gjorde mig riktigt glad!

Min lärare skulle visa mig betyget, höll först pennan på ett IG, mitt hjärta hoppade till, kändes som jag skulle dö, sen log hon som fan och började ringa in betyget under, M-V-G! glad som fan blev jag. Kämpade hårt för de MVGT,så  tur att jag fick de!

Som vanligt är skolan urdålig med information. Har lixsom ingen skola i veckan, betygen är redan satta. What to do?  Från början var det onödigt att jag åkte ner hit överhuvudetaget så tidigt, men kul att träffa farmor och farfar igen, sen måste jag fixa klart inför studenten åså. Men nån extra dag hemma hade varit skönt. Speciellt så man slipper såna avstånd från O.. över en vecka:/ känns som jag dör redan idag och det har bara gått 1 dygn. Vet inte om han känner samma sak, men jag känner så.. helt tom utan honom.

För att få tankarna på annat håll innan så kollade vi på Göta kanal 3, haha den sög!! men tidsfördriv iallafall.

#1 - - Emelie:

Ja visst är han:)

#2 - - Nilsjennifer:

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Till top