NY DESIGN!! SER NI DEN INTE? TRYCK F5!

Vardag / Permalink / 14
Som ni märker när ni kommer in här så har jag ny design och header! dessutom en liten inforuta i menyn och grejjer. MYCKET bättre än innan va? Jag är jätte nöjd! Vad tycker ni, HISS/DISS?

Det är en jätte söt tjej vid namn Annie som hjälpt mig med detta! Urgullig och jätte duktig! OCH SNABB! hon gjorde hela min design på bara nån timme.

är ni sugna på ny design så kontakta henne, ni blir verkligen inte besvikna! :)

klicka här för att komma till hennes blogg!
#1 - - sandra:

han äger!!

#2 - - therese:

sv: jadå, allt är bara bra här! sjävldå? :D kram

#3 - - fia:

nej jag har pluggat :P

#4 - - therese:

sv: den blev ju jättefin! :D

#5 - - fia:

den var fin=)

#6 - - josephin björklund:

sv: olle har vart en favorit från starten, älskar hans röst! men alla andra killar var också väldigt bra ikväll, men hoppas på att han går vidare!

hade du nån favorit? :)

#7 - - moa:

SV; Hehe! Snygg design. Kram

#8 - - m:

SV: Japp :)



en fråga: Gör du inte låtar längre med Tommy [tMy]?

#9 - - Hanna N:

Blir så glad :)

tack :D faaaast egentligen menar du lite sådär farligt snygg va!? ;) haha nä jag skojar bara, men blir jämt kallad söt eller gullig :P



Vad bra, då kanske det blir den då :D:D Härligt, jag mår oxå bra :)

#10 - - my wesström:

okej :) Det du sjunger om, har de hänt dig? :(

kram

#11 - - MADDES:

Det är fint med mig. Vad gör du nu? jättefin design! kram

#12 - - ERICAPERZZON:

Den blev jättefin!:)



/E

#13 - - sanna:

asså... denna bloggdesignen ser ut som vilken design som hellst? varför frågar du inte någon proffsig om dom kan göra en snygg till dig? den e alldaglig och inte fin alls.. ser ut som vilken blogg som hellst

#14 - - Eliin:

Hiss! :D

Till top