JAG KÄNNER PÅ MIG

Vardag / Permalink / 2
Att jag kommer dö utav träningsvärk imon så mycket som jag tränat och hållt på idag. Min kropp skriker efter massage och jag känner mig helt stel. HJÄLP! Ska ta ett bad imorgon men det får bli när jag kommer hem. Ska på möte kl 10.00 nämligen.. Så måste upp tidigt.

Men de gör inget, var jätte trött imorses när jag gick upp och nu ligger jag och gäspar. Har nog inte gjort såhär mycket på länge, ni vet mina dagar är ju inte alltid så jätte aktiva ^^.

En bild sen studenten, det var en bra dag trots allt. Saknar min Cissi väldigt mycket. Tack för att du räddade mitt sista år och kom in i mitt liv. Vad skulle man göra utan dig? delat många skratt och minnen. En vän som betyder!






#1 - - Michaela :):

Tjenamors! Allt bra? :)

#2 - - cissi:

Gumman, du är den finaste pinglan i världen. Saknar dig så himla mycket. Tack själv för det sista året. Kommer aldrig glömma dig min lilla ängel. Puss <3

Till top