#1 - - christian:):

Nu ska jag jävlas och dra en ordentlig fråga ;)



Har du haft analsex, vad är dina åsikter om det, om du nu haft det.



När kommer ditt album ??



C

#2 - - Anna:

När kommer nya låtar?

#3 - - Sanna :) <3:

Hur gör du dina låtar ? :)

Älskar din blogg! ;)

#4 - - Amanda:

Hejsan!

Har du någon pojkvän?

Om inte, vem tycker du bäst om och vem skulle du vilja umgås mer med?

#5 - - Issa:

Vad var det som insperarade dig till att skriva musik? eller är det något du gjort sen du var liten?



#6 - - Hilda:

Hej!



Som jag skrev i ett tidigare inlägg inspereras jag vääädligt mycket av din och Sofijah's musik och texter. Och jag tänkte nu fråga dig, jag har skrivit egna låtar och vill ju spela in dom. Men vad ska jag ha för program? jag har tagit hem några men jag fattar ingenting av dom! Ska jag ha mikrofon och sånt? Alltså jag vet ingenting, men vill så gärna göra egen musik och videos och sånt där! Så jag undrar om du kan ge mig lite hjälp!



Kram

#7 - - Anonym:

Du sa för jätte längesen att du skulle släppa en ny låt på tisdag, vad hände? :P Jag längtaaaaaaaaaaar

#8 - - :):

Vad ska du plugga?

#9 - - Emma:

Hej jag har några frågor :)

1.Vad fick dig att börja blogga?

2.Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?

3 Hur träffade du din bästis Sofia?

Kram!

#10 - - Jenny:

jätte fin blogg :) älskar dina texter!



kommer det nån ny låt snart? puss!

#11 - - Kristin:

Vilket datum fyller du år?:)

#12 - - Towa:

Kan inte du typ ha en konsert?

skulle va supergrymt! :)

#13 - - Linnea<3:

Aso vf ä du såååå himla duktig på att sjunga avudar dejjj <33

Vill oxå börja Me musik meen problemet e att jag inte kan sjunga snälla kolla min blogg <3 komentera gärna puss och kram

#14 - - stinaeriksson:

hej issa! Blir verkligen inspirerad av din musik och tycker du är grym låtskrivare och gör låtarna bra osv, har ganska mycket frågor för håller själv på att skriva och fixa med beat. Skulle vara jättegulligt om du addade mig på msn eller något så vi skulle kunna ta det lättare än såhär, tack i förskott! :D

#15 - - Belle:

Känner du sofijah ?

Älskar dina låtar !

Asså hon som rappar :)

Till top