TIGER I ETT NÖTSKAL...

Videobloggar / Permalink / 19
Han älskar att gå in i saker.. typ mest påsar, lådor.. Självklart blev julgranskartongen en ny favorit att gömma sig i. Men så stod den upprätt mot köksbordet, ÄNDÅ skulle han i den haha, var ju som att klättra rakt nerför ett stup, var tvungen och filma, skrattade åt honom.


#1 - - Marie:

Haha sicken tokstolle, skratt. Så full i bus

#2 - - Emma:

Å Så du kommer med från småland, vart?

Jag har med läst på fejjan om flera som har snö där nere, men inte här hos mig heller... hoppas det kommer snart, kan ju vara kul med lite snö till jul iaf :)

#3 - - Louise:

sv: jora lite fick jag med mig hem!! Allt bra?? :)

#4 - - Melissa:

väldigt söt blogg! :)

#5 - - pessys:

Hej fina du! Allt bra idag? :D Kramisar!

#6 - - Lisa:

Tack :) visst är den! Vad häftigt att du skriver egen musik :)

#7 - - Lina S:

Tack! 799 kosta den.

#8 - - Maria - mamma till Liam ☆:

mysigt klipp :)

#9 - - Lisa:

så lite så:)

#10 - - Anni:

sv: tycker att programmet är bra!

#11 - - danten89:

Hej, allt bra idag? =)

Visst är det =)

Kram

#12 - - Emelie:

Sorry har haft fullt upp i helgen

Men jag har festat o varit på släkt frukost själv?

#13 - - emilia:

men sötaste!

#14 - - M*:

- yes ..

#15 - - ceb:

ser mer ut som att han är i en kartong...

#16 - - Sara:

Haha, vad söt! :P



Svar: Tack! :D Kram!

#17 - - Emma:

Ha ha vilken smart katt eller inte

#18 - - ♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN:

haha va söt ^^

#19 - - Erika Olsson,:

Så söt han är! :D

när kommer det mera låtar?(a)

Kram Erika! :)

Till top