JAG VILL OCKSÅ VARA FIN

Vardag / Permalink / 1
Nu börjar jag inse igen att jag har gått upp för mycket i vikt... jag önskar att jag nån gång kunde få njuta utav mat lika mycket som jag gör utan att behöva bry mig. Men jag måste, om jag vill vara nöjd med mig själv. Och innan ni börjar kommentera "du är fin som du är, du ska inte gå ner i vikt" så vill jag att ni ska veta att det här är ingen svältbantning, utan bara några få kilon som ska bort men gör stor skillnad på mig.

Ex mitt ansikte, det är något jag är grymt missnöjd med och jag vill inte vara så rund och pluffsig där som jag är. Tro absolut inte att jag ska gå ner 10kg och bli pinnsmal för det är inte min önskan. Jag vill ha en sund och hälsosam kropp, och former är snyggt! OM det sitter på rätt ställen.

Så med bättre mat och träning så ska jag nog fixa bort 3-4kg.
Det viktigaste är ju faktiskt att vara nöjd med sig själv!

#1 - - Hanna:

Nu blev jag lite orolig för dig när du skrev att du tyckte du är för tjock , det var så min anorexia började! ..



Idag är det hemskt , verkligen hemskt!

Till top