SVAR FRÅN FRÅGESTUND

Frågestund / Permalink / 0
- Varför gör du inte låtar med Tommy Olsson längre?:)
svar: Vi har inte så jätte mycket kontakt längre, men vem vet hur det blir i framtiden!

- När kommer den nya låten?
svar: Har inte bara en ny låt utan en hel skiva :) Därför det tar extra lång tid.. dessutom har jag lite press på mig själv känns det som. Jag vill att allting ska vara perfekt. Men snart snart snart!

 

- Har du och oscar tappat kontakten nu? eller asså är ni "osams" eller hur man säger?
svar: Nej vi är inte osams, men vi pratar inte.. men de behövs nog att man är ifrån varandra ett tag för att kunna släppa allt och gå vidare.


- Pratar du nått med din pappa nu när du flyttat? Saknar du han inte?
svar: Nej typ inte, jag vet inte riktigt, känner mig sviken.



- Din riktiga mamma har du kontakt med henne?
Känner du aldrig att du vill få en "ny start" med henne?

svar: Ja vi har lite kontakt! och hur det blir får framtiden utvisa! men man ska alltid ge det en chans!



- hur många syskon har du? Har du kontakt med alla?
svar: Jag har bara en jäkla massa halvsyskon, men nej jag har bara kontakt med min storasyster lite grann.


- Kommer du släppa nya låtar på spotyfi?
svar: Ja! jag tror att jag kommer släppa hela nya skivan där!

 

- Vilka/Vilken blogg följer du?
svar: Jag läser väldigt många bloggar, men inte alla regelbundet utan kikar in då och då. Enda som jag jämt kollar är skvallerbloggarna hehe. De ger lixsom en bra uppdatering på vad som händer i bloggvärlden utan att man behöver klicka sig in på alla andras bloggar. Dessutom gillar jag att hitta nya favoriter! så har ni något förslag till mig så länka;)

 

- är du känd?
svar: Hehe det skulle jag absolut inte kalla de, men många vet vem jag är:)

 

- vart bor du?
svar: Jag bor i Borås!

 

- hur många unika besökare har du nästan varje dag?
svar: mellan 1000-2000 tror jag, ganska bra för min dåliga uppdatering ändå hehe.

 

- får du betalt för bloggen?
svar: Vissa inlägg och även för reklam får jag betalt för ja. Men det är inga stora summor alls.

 

- vart får du alla dina beats ifrån?
för man hittar dom inte på dom sidorna du säger att dom finns på?

svar: Jo, på whoa.nu finns massa folk lägger upp varje dag! dock tycker jag inte man hittar några bra där längre..

 

- varför gör du ingen musik längre?
svar: Jag gör musik! men inte alls som förut, då satt jag varje dag.

- om man har gjort massa låtar och ska lägga ut dom på youtube, måste man ha movie maker då eller något? & hur gör man för att folk ska se alla videos?
svar: Ja de är väl enklast att göra en video i moviemaker till låten. Jag vet inte, länka till alla du känner, sprider den sig så sprider de sig. De beror ju helt på om folk gillar de eller inte.

 

- hur har du råd med så mycket kläder eller?
svar: Ni som läser min blogg regelbundet har nog fattat att jag jobbar en hel del, jobb = pengar!


- träffas du och sofia ofta, är ni fortfarande bästavänner? puss du är grrrryyym!

svar: Ja vi träffas ofta! =) och ja det är vi!


- Tjänar du pengar på din blogg? och hur mkt isf.
svar: Samma som frågan ovan, absolut inga stora summor. Utbetalning typ var 4de månad kanske, å då mellan 200-500kr..


- vad eller vem älskar du mest just nu?
svar: Min misse hihi.

 

- Varför tog det slut mellan dig och Oscar?
svar: Man växer ifrån varandra..


- Är du och Sofia vänner igen?

svar: Ja, vi hade ju ett break ett tag förra året såhär dags. Men nu är vi bättre än nånsin :)

 

- Trivs du i Borås?
svar: Jag trivs skitbra!!

 

- Varför gör du inte lika mycket låtar nu som förr? Har du lessnat?
svar: Jag har inte lika mycket inspiration.. Som jag sagt innan så är alla mina texter sanning och jag vill inte sätta mig och skriva bara för att skriva lixsom.. det ska komma ifrån hjärtat, så därför går det lite segt nu. Dessutom har jag fått mycket annat att göra i mitt liv, jobb och ta hand om sig själv och min lägenhet, de låter lättare än det är! Men en helt ny skiva är på gång! :)

 

- Vad är det bästa du vet att göra?
svar: Sjunga! eller bara sitta och snacka och skratta med vänner!

- Vilken är din bästa egenskap?

svar: Jag har så svårt att svara på sånt här.. Men tror iaf att jag är väldigt omtänksam.

 

- Är det svårt att komma på texter till låtar?
svar: Inte när det kommer direkt från hjärtat!

 

- Hur gammal var du när du började skriva egna låtar?
svar: Jag vet inte riktigt, jag har gjort egna låtar så länge jag kan minnas! =)


- Hur kändes det att vara så ensam och inte ha någon vid sin sida?
svar: Det är den värsta känslan som finns. Att inte ha någon i sitt liv som man vet bryr sig om en. Vad man än säger eller gör, så är man lixsom osynlig. Önskar ingen att känna så!

- Har du någon kontakt med JKB? Jag älskar honom, finns han på facebook? Vad heter han?
svar: Ja ibland, en rolig grej är att han å jag är exakt lika gamla! vi fyller samma dag =) Ja de gör han, men vet inte han vill att jag skriver ut det.

- Allt som du sjunger i "Varför" stämmer det?

svar: Allt i alla låtar stämmer


- När fyller du år?

svar: 30 oktober

- Vad är din favorit mat?
svar: Spaghetti och köttfärssås
Till top