I WILL NEVER BE GOOD ENOUGH.

Tankar&Känslor / Permalink / 1
Mörker mörker mörker. Tystnad och ännu mer mörker. Det blir bara mörkare och mörkare och jag finner ingen ork till att resa på mig för att gå upp och tända lampan. En sån enkel sak. Istället ligger jag här och har legat här ett bra tag, kommer säkert fortsätta ligga här resten utav kvällen också. Jag mår inte bra. Idag, eller nu ikväll är en sån kväll då allting känns så meningslöst. LÖNLÖST. Vafan ska man kämpa för inget för? jag blir så trött. När får man belöning för allt slit? när ska vinden vända? Det känns som jag gör samma saker varje dag, ler för att verka leva och kämpar i motvind. Och i slutändan är det alltid jag som får somna ensam och bortglömd i min säng ändå...

Jag känner mig mer ensam för varje dag, Snart tror jag att jag tynar bort. Just nu känns det bara meningslöst. Jag orkar inte. Ikväll kommer jag gräva ner mig själv i allt. Känns som inget kan trösta mig. Det borde vara olagligt att födas till ett sånt skitliv. För större delen utav livet har ju bara varit skit. Jag undrar ibland varitifrån jag får den styrkan till att fortsätta? och den fegheten till att fortsätta. Jag önskar jag kunde uppfinna något som gör att man kan stänga av sina känslor, just nu i den här sekunden. Kanske om man kunde sätta in lite glädje i hjärtat, laga det.  Men jag tror nog aldrig det kan bli helt igen. aldrig någonsin..... and forever is a long time.



#1 - - Lina:

Hej Jag förstår precis vad du menar.Jag har själv suttit i det där och gör även det idag.Det jag har gjort för att iaf må bättre är att hitta något jag älskar.något jag kliver upp för varje morgon och lever för.Musiken kan vara din..Gäller bara ha den känslan typ.(Se det på den bra/ljusa sidan)



Ha det bra. MVH.Lina

Till top