23.11

Vardag / Permalink / 15
Har precis tvättat av mig, smört in mig, borstat tänderna och tagit på mig en skön "pyjamas" nu är jag taggad inför att krypa ner i sängen och släcka lampan och sova! Upp tidigt imorgon IGEN som gäller. Jag är duktig!

btw, inga problem med min kisse. Han är sitt vanliga jag igen om inte värre..
han var nog bara lite trött inan.


#1 - - danten89:

Samma här =D



Vad heter din kisse misse? =)

#2 - - Hanna Nyberg:

sv: inte mycket alls, ska strax sussa. själv då? :)

#3 - - linda - en vimsig mamma:

vad skönt att allt är bra med katten! kram

#4 - - Sara:

Det är fint :) Själv?

#5 - - Néa:

sv: visst! :) säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! :)

kram

#6 - - olivia:

sv: så där, är ju sjuk. själv då? kram



har inte det.. :(

#7 - - Sara:

Det är fint :) Själv?

#8 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

hur har din dag varit?:D kram

#9 - - CEZZii:

sötbild :D

#10 - - danten89:

Fint namn :D

Hehe.

Som Tiger i Nalle Puh menar du? :)

#11 - - Malin:

Här är det fint :) Själv då? Härligt att kissen mår fint :)

#12 - - Dragana:

God natt! Sov gott!

#13 - - jane:

har inte bloglovin utan blogkeen :)

#14 - - Yuki Yoursic:

sv; det är fint. sj då? :)

#15 - - HANNAH / SPOINK:

Din header va grymt snygg!

Till top