SKA JAG GÖRA FLER VIDEOINLÄGG?

Videobloggar / Permalink / 14
Var ju aslängesen jag gjorde något videoinlägg.. vet att ja spelade in lite grann i somras då jag sjöng, annars gör jag nästan aldrig några. I våras gjorde jag detta inlägget då jag sjöng lite förhandslyssning på en låt.. Vill ni ha fler såna här inlägg då jag sjunger och rappar live? Eller vad tycker ni?

#1 - - Erica Nylund - tjejen som lever livet med diagnosen ADHD:

sv; ja det gör jag!

allt bra idag annars?:)

#2 - - maja:

jag följer dej nu :))

#3 - - •ANGELiCA;BARWiCH•:

tack :D ikväll ska jag städa min övervåning o plugga, dudå

#4 - - CLARA:

svar: Jag åt lite för dig också ;)



Mums med tacos! Det låter nästan dubbelt så mysigt!



Hoppas du åt lite för mig också? ;)



kram!

#5 - - Jennifer:

Hur har dagen varit då?

#6 - - This Is Olessia:

yeees

#7 - - josefin:

SV: Så lite så :D Och tack själv! KRAM

#8 - - Isabell:

sv: Pluggar till ett teknik prov imorn... känns som det bara är prov nu för tiden x)

#9 - - Emma:

179 kr :D

kram

#10 - - Towa:

Tkr du ska göra fler sånna här inlägg, du är jätte dukitg =)

#11 - - anna:

sv: de kan du inte ha gjort för tog bort mig på blogloving såg att många tar ju bort en så ja pallar inte ha de längre (:



ne ikväll blir chill sj då?

#12 - - bella:

ja fler!! :D

#13 - - Michelle:

jaa! du borde verkligen göra fler videoinlägg dör du rappar live , du är awsome! :D

#14 - - sandra:

texten verka super bra (du är också bra) hoppas på att hela låten kommer upp här snart hehe :)

Till top