UNVIK SPINDELBENSFRANSAR

Vardag / Permalink / 13


Applicera alltid kajal före mascara! Annars kan din hand komma emot dina fransar och göra att de kletar ihop sig som spindelben. Ögonskugga ska också på före mascara. Mascaran sist så får du snyggaste fransarna!

#1 - - Johanna Rise:

sv: jo, det är toppen tack! :D kram

#2 - - Emelie- photography:

SV: allt är bra :) själv?

javisst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

#3 - - jane:

jodå det är bara bra sjdå :)?

#4 - - Natta:

Sv: hahha tack för peppen, fick omdelbart nya krafter! ;)

#5 - - Moa Mildén:

Jadå det är bra, själv då? :)



Visst kan vi det, säg till när du har lagt till mig så gör jag detsamma :D

#6 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; hehe japp :) har du det?

#7 - - Fia:

sv; jadå, själv? :)



absolut, det kan vi göra! (:

#8 - - myy! [http://myyritzmann.blogg.se/]:

han är för snäll ibland :)



jarå :)

#9 - - therese:

Bara bra ^^

#10 - - Felicia:

Hej issa! Vill du göra länkbyte med mig?:)

#11 - - hanna:

ja det kan vi göra !:)

#12 - - Rebecka Björkander:

sv: haha ja det är ganska så svårt :/

kram

#13 - - ♫♪ Sandra T:

bra tips :)

Till top