friends are like boobs, some are real, and some are fake

Vardag / Permalink / 0
Rubriken stämmer haha.. En del människor i ens liv bryr sig inte ens om att man existerar typ. Och jag är verkligen ingen sån person som står och viftar med händerna "haallååå kompis va min kompis då snäälllla" Nej jag tänker absolut inte ödsla tid på någon som inte ens kan ta upp telefonen och ringa mig eller ens skicka sms för att fråga hur läget är. Dom vännerna som aldrig hör av sig, bara när det gynnar dom själva.. är det riktiga vänner? Eller vänner som aldrig hör av sig och när man väl ses efter 1081308103831 år så är allt dom gör att prata om sig själva, är det en riktig vän?
 
Man inser med tiden vilka som är fake och äkta. Vilka som ställer upp i vått&torrt. Jag är glad att jag har en del guldklimpar i mitt liv, och att jag även träffat nya vänner som jag kommit närme! En av dom är Sara =)
 
Var inne på hennes blogg nyss och läste dehär
 
Hur gulligt var inte det då? Att något sånt kan betyda så mycket men riktigt glad blev jag här borta i Turkiet och är glad att vi börjat umgås=) ♥ En del "vänner"? har trots att dom vet hur mycket de betyder för mig att få flytta inte ens frågat om det, sagt grattis osv. Dom vet inte ens någoting om det för dom har inte tagit sig tiden att fråga..
 
Aja, nu är de semester och jag ska inte grubbla på sånt här. Ska ta en powenap och sen blir det ut i staden här i Alanya :)
Till top