GLORIA COVER (HALO)

Min Musik / Permalink / 48
En inspelning ifrån i somras när jag var hemma sjuk och inte hade något att göra, ni hör min hesa röst va? hehe rent under att jag klarade sjunga hela utan att låta alldeles förjävlig! Eller vad tycker ni??

#1 - - Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.:

Tackar!! :D

#2 - - Anonym:

duktig även fast du är hes gumman!

#3 - - linn:

sv; toppen! :) kram

#4 - - Elin ♥:

Du är jätte bra ! :)

#5 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv; kul:) jag blev din 283.e följare!

#6 - - CASSANDRA - Gör headers till din blogg!:

sV; haha samma här ;P men fick inte dataförbud ^^

#7 - - Louise:

Sv: jo, bara bra! Sjdå? :)



Jag följer redan dig om jag ska vara ärlig! :)

#8 - - november:

svar: så med andra ord, han är typ stolt över det han gjort? O.o

#9 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: bra :D!

#10 - - cas:

sv: jag var nummer 285 :)

#11 - - Cassie:

sv: min dator laggade ihop ;)

jag va den 285:te som följde dej :)

#12 - - ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

fint! :)

#13 - - sanashaba':

sV; jo det är bra idag själv?(:

-Visst, lägg till mig så lägger jag också till dig!(:

#14 - - Anonym:

så lite så jag vill också kunna sjunga..

#15 - - Louise - Fotoblogg:

Fin blogg!

Ska du göra imorgon? :)

#16 - - evelina:

sv: tack! :)

#17 - - Anonym:

sv: superkul! hihi, kramiiiis :D

#18 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv; verkligen , säger detsamma till dej ! :D

#19 - - Anonym:

svar ;

haha ja :(

#20 - - emma:

okej tack :)

#21 - - Jeanette (fotoblogg):

sv: vad bra :D börjar i alla fall få lite mer folk som följer mig :) kram

#22 - - Amanda:

allt bra med dig ikväll? :)

#23 - - sanashaba':

sv; Följer dig också nu! Blev 286!(:

#24 - - november:

svar: O.o okey det där låter hemskt. två mördare tsm och har barn ... tror inte att barnen komemr att få en bra uppväxt .. O.o ja menar, vem vet föräldrarna kan mörda barnen?

#25 - - We Are Odd:

Sv; Ja allt är bara bra :) Du?



Ah vi kan följa dig på bloglovin :D Lägger till dig nu :)

#26 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: jadå, sj? :)

#27 - - CASSANDRA - Gör headers till din blogg!:

sv; haha va!? gjorde dom?^^

#28 - - julia:

Sv : tack detsamma! Vad ska du göra i helgen då finis? :)

#29 - - Maria en av Norrlands bloggar:

De gör jag gärna :)

De är bara bra:) hur är de sj då?

#30 - - Josie:

Tack detsamma!

Kram

#31 - - therese:

sv: nämen! desamma söt! :)

#32 - - Nellizz :):

Sv; Tack! :)



Btw så har jag aldrig hört den svenska versionen på den här låten, men du lät grymt bra som vanligt! :)

#33 - - naxo - bloggen med tips!:

hoppas du får en fin kväll!

vad gör du? :)

#34 - - Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

Riktigt fint ju! :)



SV: Jodå det är bara fint med mej, hur är det själv? :)

#35 - - Anonym:

sv; javisst kan vi de, säg till när du lagt till mig och vilket nummer du blev så lägger jag till dig snarast (: kramis



Haft en bra fredag ?

#36 - - felicia-:

ja vad kul=D

#37 - - Malin♥:

Hur blir din helg?

Kram! :)

#38 - - Anonym:

Jätte bra blogg! Vad händer i helgen då?

#39 - - Elli:

Tack så mycket! Hoppas du får en härlig helg! Kram

#40 - - Moa Mildén:

Jadå ;) Händer mer i helgen då?

#41 - - sandra:

jättefint ju :)!

#42 - - michaela:

Sv, hihi sant, men njuter inte när jag mår illa...ska äta, men inte alls för mycket ^^

#43 - - LIENE:

Tack så jätte mycket:D

#44 - - ping lowhngren:

sv- naw tack så mkt!, hoppas du hadde en underbar fredag!^^<3

#45 - - Isabella Axelsson | foto & ponnytrav:

sv: så fint! :)

#46 - - Anonym:

vilken fin header!!

#47 - - vicky björn:

shit vilken grym röst du har!

#48 - - rebecca:

hur duktig som helst på att sjunga ! skulle vilja ha din röst! haft en bra helg ? :)

Till top