EN JOBBHELG.

Vardag / Permalink / 15
Har bara jobbat hela helgen, därför jag inte orkat skriva här.. har inte haft något att skriva om heller dessutom så lika bra. Nu kommer jag vara hemma ett tag för jag får inte jobba. På onsdag är operationen, så kommer nog ha massa tid till uppdatering här för er.

Äntligen måndag igen! idag ska jag träna och sola, sen försöka fixa klart här hemma i garderoben som jag gjort om och rensat ut. Fick en fråga om att lägga upp mitt traderaalias sen, och visst gör jag det! ska lägga ut alla grejjer idag där så ska tipsa er om det sen!

Hoppas ni haft en toppen helg! / kram

#1 - - Anonym:

Ja, ibland är det bara jobb och inte mycket att berätta. Skönt att du städat garderoben. Jag gör det titt som tätt men rör till det lika snabbt igen...Ha en bra dag idag! Kram

#2 - - Rossanna:

Hej fina, tack så jätte mycket. Hoppas att du oxå har haft en skön helg. Kram

#3 - - jazzebazze:

hur har du fått din header att byta bilder så ? :) Kram !!

#4 - - I ♥ MY LIFE:

sv: tack detsamma :)

#5 - - caroline:

thanks ;D detsamma !! :D

Kram

#6 - - Daniella!:)):

Du är så duktig issa!!:))

#7 - - Alice:

Fin blogg du har! :)

#8 - - SOCKERLOLLO:

Vet du vad!? idag fick ja paket på posten med örhängen i, tack tack fina fina du! blev såå glad ^^

#9 - - Lotta:

Söt du är :)

#10 - - Gabbe:

söt bild =D!

#11 - - Lianaooo (;:

Hej Issa ;D

Jag är i gång i bloggandet nu i gen så kika in om du har lust ;)

kramis :))

#12 - - elin - foto -:

vilken fin header du har tjejen!!

#13 - - Sara - Mamma till Nova:

Desamma. :D

Vad gör du idag? :D

#14 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

Godkväll! Som tack för att du klickade på bilden så har du nu fått en länk, gör det igen i det nya inlägg - och få ännu en länk?



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/january/klicka-och-fa-en-lank-4.html

#15 - - Erika Olsson ♥:

Vad ska du operera? :O

Till top