huvudet är tungt

Vardag / Permalink / 0
Idag är man hemma från jobb.. blir bara att ligga i soffan och vila upp sig. Måste samla kraft inför helgens pass. Så det är bara att vila vila vila. Om jag orkar senare så ska jag försöka fixa lite här hemma.. Typ försöka göra de lite mer trivsamt oså. Börja planera inför renoveringen i köket. Är så trött på att de ska vara så fult så nu får jag ta tag i detta. Ska ringa hyresvärden om att byta ut golven.. sen fixar vi köket. Då blir de ju lite bättre iaf. Det jag stör mig mest på är sov/vardagsrummet.. Vill ju ha ett separat sovrum!! men finns ju ingen 2a i den här staden som jag vill ha.. Alltid är det något som är fel, eller så har jag ingen chans att få den. Men sånt är livet, får försöka göra de bästa av det istället så därför ska köket fixas! Får kika lite på tapeter.. vet ungefär hur jag vill ha det.
 
 
Till top