Svar på tal: Mitt hår

Vardag / Permalink / 0
Hej Issa! Jag tycker du har jättefint hår, kan inte du berätta om hur du gör för att hålla ditt hår så fint (hur ofta du tvättar det, vad du använder för schampoo osv) och hur gör du när du stylar ditt hår på morgonen? Måste bara säga att jag är avundsjuk på ditt hår, så himla fint :D
 
Först och främst, TACK! så glad man blir.. Dock tycker jag att mitt hår är ett enda stor trassel just nu.. Har lixsom ingen frisyr på det, men försöker så gott de går. Nu när jag jobbar så mycket har jag de till mestadel bara uppsatt, men när jag ska iväg på annat så brukar jag väl mest locka det lite grann. Använder olika schampon hela tiden, jag brukar alltid lukta på dom innan jag köper, så köper mest de som luktar gott;) Detta är de som jag använder mellan just nu och som faktiskt är mina favoriter (+ den oranga gliss)
 
Till top