NYTT I GARDEROBEN

Vardag / Permalink / 4
Har haft folk här idag som köpt massa kläder som jag rensat ut.. Sen fick jag sms om att hämta min megabeställning ifrån H&M. Beställde ju typ 27plagg förra veckan... haha så idag kom typ 20 av dom. Var väldigt bra beställning då jag kommer behålla allt utom 3 plagg som får åka tillbaka. Gjorde ett riktigt fynd genom att shoppa på deras rea.ALLT totalt går på ca 850kr!
 
Ska försöka inte shoppa mer nu förens turkiet.. Då kan man ju fynda lite också... Lär väl inte hinna shoppa ändå föresten, iomed att jag kommer jobba nästan varje dag framöver.
 
#1 - - Emma:

Så många fynd du gjort! jag hittade med lite på rean tre basklänningar och en tröja som jag länge tittat på som var med på rean :) allt för 230 kr
hoppas de kommer imorgon!

Svar: det var riktigt bra det också!:D Jag älskar när dom har rea på hemsidan.. så mycket snyggt till bra pris!! rean i affärerna är aldrig bra tycker jag:/ då har allt snyggt hunnit bli taget
issabelle.se

#2 - - Daniella:

whaaat , fick du allt det där för 850? tvär bra pris ju!
måste in dirr o beställa massor!

#3 - - Alexandra:

Oj men gud det måste ju verkligen vart ett fynd, 27 plagg för endast 850! :)

#4 - - becca:

visa allt :D :D

Till top