Ännu mera kärlek

Vardag / Permalink / 2

Jag ville och vill fortfarande ha ett par primeboots men den färgen och modellen jag vill ha finns typ ingenstans längre och sen är ju 3200kr väääääldigt mycket för ett par skor... Även fast de säkerligen är en bra investering. Men för ett par dagar sen så hittade jag ett par stövlar från Johnny bulls som va liknande (dragkedja baktill osv) och blev kär! Priset var inte lika saftigt så dom slog jag till på!:) har ännu inte fått hem dom och är liiiiiteee osäker på ifall jag valde fel storlek då de stod att de va stora i storleken. Men isf får man väl bara göra en retur!

Men va tycker ni? Snygga va? 😍
Dom finns i svarta och bruna. Jag valde svarta eftersom jag SKA få tag i ett par bruna prime sen ;)

#1 - - jennifer:

Super fina! verkar vara inne med höga, med dragkedja bak :)

#2 - - Josefine :

Åh dem är ju så fina! Köpte ett par precis likadana för en vecka sen :) de är stora i storleken så jag tog en storlek mindre än vad jag brukar ha och då passade de perfekt :) såklart går det att skicka tillbaks och byta storlek men vi får hålla tummarna att dina passar! Kram!

Till top