börjar bli lite mer hemtrevligt

Vardag / Permalink / 4
Vi beställde lite IKEA-möbler för ett tag sedan som kom nu i veckan.. Har fått upp grejjerna nu. En tvbänk, en hylla och ett skåp som vi satte över vårt fula elskåp i hallen. Blev mycke bättre! Fattas lite saker fortfarande men ÄNTLIGEN är vi snart klara med allt!!:D
 
Nya tvn och hemmabiosystemet är perfekt och blev skitsnyggt! ska ta bättre bilder sen men just nu kommer dessa från insta.
 
#1 - - Jonna:

Vad heter du på insta?

Svar: issaissak heter jag på instagram!:)
issabelle.se

#2 - - Nathalie Stolpe :

hejsan:) du är inte sugen på ny bloggdesign som görs efter dina önske mål. :) kram nathalie

#3 - - Linnéa :):

ÅÅÅÅHH ! Är du issa som sjunger låten varför, oc "du svek" och alla dom? Shit va stor du är ! :) åh du va jättebra med dina låtar och dom har hjälpt mig så sjukt mycket ja satt i ett helt år och lyssnade på dina låtar på dom om och om igen lärde mig texten utantill osv och ja tänkte verkligen på vad du sjöng och sen hjälpte det mig genom en depp period jag hade ! Wow du är bäst ! Jag premunerar äntligen på dig på youtube nu ! :D åh snälla svara om det är
Du ! :D<3 kram på dig ! :) nyfiken tjej här

#4 - - Annelie på Elefantnytt:

Jättesnyggt!

Till top