V28

Vardag / Permalink / 2

Tänk vad tiden går nu.. Men när man tänker efter så känns de som att de är evigheter kvar! Jag vill ha sep/okt NU! Har aldrig längtat såhär mycket efter att sommaren ska ta slut!

Idag går vi in i v28 och därmed 12veckor kvar! Nu väger bebis över 1kg och kan ev öppna ögonen :) vi får svar med sparkar när vi buffar på magen och reagerar även på höga ljud. Igår lyckades jag fånga lite karatesparkar på film, så himla coolt att man ser det så tydligt utanpå magen!!

Idag kommer vår ikealeverans dessutom!! Så gissa vad jag kommer göra direkt? Hihi

 
 
 
#1 - - Madde:

Kul att följa någon som är relativt nära en i graviditeten :)

Svar: Åh ja de tycker jag med!:)) allt bra med dig?? När har du bf?:)
issabelle.se

#2 - - Malin Olsson:

Grattis ! Då ska vi ha nästan samtidigt är beräknad den 4 November mitt tredje barn =)

Till top