V29

Vardag / Permalink / 2

Elva veckor kvar. ELVA! Det är ju ingenting? Samtidigt som de känns som evigheter.... Det mesta är klart nu, skötbordet ska sättas upp, småsaker ska inhandlas som blöjor, våtservetter, salvor m.m men en hel del småfix hade jag tänkt köpa när jag kommer till Ullared:) antar att det blir en ullaredstrip i början på augusti när jag slutat jobbet helt. Sängkläder har vi inte heller fixat, ingen skötbädd, babygym eller babyskydd. Det är typ dom sakerna som är kvar:) men det hinner vi! Så länge inte bebis kommer inom närmsta 2 veckorna;) lite mer kläder skulle inte heller skada då vi inte har någon egen tvättmaskin.

Jag mår fortfarande toppen iaf! Inga komplikationer eller något, inte lika svullen och krampig i vaderna som innan heller:) jag har hittills inte fått någon bristning heller *peppa peppa* men ja, det är ju ett tag kvar! Får jag ha det såhär hela vägen så har jag fått ha de väldigt bra:)

#1 - - Minna:

Köp lite privat?
Blir ju rätt dyrt annars.
Vet en tjej som säljer mycket kläder :)

#2 - - Malin:

Mysigt med bebis mage :)

Till top