V31

Vardag / Permalink / 1

Igår gick vi in i en ny vecka! Shit tiden går så snabbt nu... Bm besöket gick föresten bra! Bebis följer kurvan och jag ligger bra till också:) har inte orkat skriva här då jag jobbat varje dag men nu är jag ledig 2 dagar och sedan jobbar jag bara söndag med sen går jag på ledighet!!!! Fyf*n va skönt! Det är mycket på gång just nu också så kommande vecka framöver kommer att bli hektisk och rolig om allt går som de ska=) berättar mer när jag har besked.

Men nu är det v31 och bara 9veckor kvar till bf... Själv hoppas jag ju på runt 7v kvar och att bebis kommer lite innan, men det är ju inte jag som bestämmer tyvärr;) Nu är organen klara, endast lungorna som behöver lite mer tid att utvecklas och självklart ska liten lägga på sig lite mer fett. Annars är det färdigbakat... Sjukt.. Det har känts som en evighet men samtidigt gått så fort... Kommande 2-3 veckorna ska vi inhandla det allra sista och sedan är det bara att vänta helt enkelt!

#1 - - Anonym:

I vecka 33 föddes mina söner =)

Till top