Ett par timmar på stan

Vardag / Permalink / 0
Malin smsade mig och frågade om vi skulle ses en sväng så jag drog ner igen på stan efter mvcbesöket och så kollade vi runt i affärer oså. Jag köpte ett par cykelbyxor till mig (supersmidigt att ha under kortare kjolar) annars blev det bara den obligatoriska belöningspresenten till mig själv då jag shoppade ett plagg åt bebis. (eller två saker var det ju faktiskt) Sen första ultraljudet har jag "belönat" mig själv med att köpa något till bebis och det har jag fortsatt med därefter. Det känns peppande på något sätt! =)
 
Sen lunchade vi & jag köpte jordgubbar som jag smaskar på här hemma nu:) Ska vila en timme sen ska jag ta bussen och möta upp Robin när han slutat jobba, vårt kylskåp ekar tomt så det behöver handlas och fyllas på:) Resten av dagen sen ska jag göra NADA! då jag känner i benen att jag gått en hel del idag redan.
 
Blev föresten inget med dendär vagnen.. Jag tänkte efter en extra gång och bestämde mig för att vänta. Vi köper en ny och ifall den inte är bra sen får vi helt enkelt bara byta. Jag får ge de en chans, är bara rädd för att den ska vara tung och kännas otymplig.. Men vi får beställa den och direkt när vi får hem den blir det att provköra och lära sig tekniker så ska det nog gå bra sen =)
 
 
Till top