NEWBIE

Graviditeten / Permalink / 2
Jag skrev ju igår och berättade om mitt lilla obligatoriska inköp till bebis:) Så sött! Jag älskar Newbie kläderna och skulle gärna vilja ha allihopa =) Men det fick bli en söt body och en snuttisfilt. I love it! Någon annan som har tips på vart man kan köpa fina/söta barnkläder?
 
 
 
 
#1 - - jennifer:

Newbie är ju underbart sött!! :) passa på att kolla "rea" stånden, för barnkläder är otroligt dyrt, men kan finnas mycket på rea ibland då kan man köpa på sig lite till sen :)

Svar: Ja helt sjuka priser egentligen om man tänker på hur länge de går att använda.. Kollar alltid rean men oftast är de mesta taget redan:/ men är man snabb kan man göra bra fynd!:) kram
issabelle.se

#2 - - Totte:

Jag vet inte riktigt men när både jag och min lillasyster var liten så handlade dom på Polarn och Pyret. Tror dom har ganska söta bebis kläder där men jag vet inte för nyfödda. Men dom har kläder till dig också.

Svar: Ja polarn & pyret är ju ganska sött:)) får kika lite där
issabelle.se

Till top