Raw café

Vardag / Permalink / 0
Imorses bestämde jag mig för att gå en runda på stan idag och frågade Camilla om hon vill hänga på. Ingen av oss hade ätit frukost och det har nyligen öppnat ett nytt cafe precis vid södra torget så vi bestämde oss för att gå dit och testa! Raw café heter det och dom satsar på mycket ekologiskt och kravmärkt, fräsch, nyttig mat med bra kvalité. Dyrt var min första tanke men dom hade faktiskt bättre priser än många andra fik här i stan. Lägger man då till läget, utseendet och den trevliga personalen till det så är detta numera mitt nya favoritställe:) 
 
Vi beställde en ost&skink baguette & 2 stora smoothies och de kostade 100kr.  Min smootie var med mango/banan/apelsin (tror jag det var) och var supergod! Det fanns massa andra att välja på också beroendes på vad man "vill" med dom. Bland annat en "start" som ska ge energi under dagen, eller kanske en antioxidantboost.
 
Detta ställe rekommenderas varmt:)
 
Till top