BANGKOK SHOPPING

Resor, Vardag / Permalink / 1
Alltså..... jag hittar ingen shopping.. I galleriorna är bara samma saker.. Dyra priser.. Jag kan säga såhär att den BÄSTA shoppingen den gör man utanför shoppingmallsen i alla små stånd här i Bangkok.. DÄR kan man hitta fynd och massa snygga saker till 1/4 av vad dom tar i butikerna. Dessutom så är de sakerna dom säljer där mer "mode i tiden" än vad som finns i shoppingmallsen.. Åk inte för tidigt på efm/kvällen bara eftersom det är sjukt varmt att vandra omkring där och dessutom trångt.. Jag har iaf ÄNTLIGEN köpt jeansshorts, skitsnygga vanliga för endast 100bath (25spänn!) najs va!
 
Siam Paragon, ett att de stora shoppingcentrerna.. Här frodas alla lyxbutiker.. Hermes, LV, osv.. Stor biograf högst upp och de finns även ett "akvarium"


Jag står absolut inte och tar kort på mig själv.... haha
 
#1 - - Amanda:

Å vilken undebart fin klänning! Var har du köpt den? :)

Svar: Tack!=) den är köpt i Thailand
issabelle.se

Till top