Avslut

Graviditeten / Permalink / 4

Först vill jag bara säga tack till alla er som kommenterat så fina saker och som följt mig under hela tiden som jag bloggat, sedan vill jag berätta att jag nu slutar blogga!

Jag har ju inte varit så aktiv de senaste men tanken har varit att börja om som en nystart i samband med graviditeten. Jag har klurat och funderat länge men kom nu fram till att jag vill faktiskt inte dela med mig av allt längre. Det finns människor i världen som vill skada andra och som glädjs åt att försöka förstöra andras lycka & jag har verken lust eller tid att lägga någon som helst fokus på sånt. Jag vill alltså inte dela min lycka med de som inte förtjänar det. Vi har fått en underbar dotter som vi är överlyckliga över, nu vill vi bara vara en familj.

Bloggen kommer alltid finnas kvar då den för mig innehåller många minnen, men det kommer inte bli någon mer uppdatering. Så detta är slutet på bloggen men början på något annat:)


Tack för alla dessa år <3
Ta hand om er!
Kram / I

#1 - - Line:

Jättetråkigt att höra men om du vill ha mat och babytips i framtiden är min instagram : livetsgodastunder

Hade varit roligt att följas åt, väntar min lille om 1månad :)

Kram line

#2 - - Emma:

Det känns bra att du mår bra! Älskar dig musik! Du ska veta att du alltid kommer vara älskad! Du har ju räddat liv med din musik! Tråkigt att höra att du slutar blogga:(

#3 - - Emma:

Det känns bra att du mår bra! Älskar dig musik! Du ska veta att du alltid kommer vara älskad! Du har ju räddat liv med din musik! Tråkigt att höra att du slutar blogga:(

#4 - - Anonym:

Så kommer du att sluta med musik :( men skönt att du mår bra nu!

Till top