GÅRDAGEN!

Vardag / Permalink / 4
Igår var en riktigt lång jäkla dag! Först hade jag nationella provet i Engelska B, gick helt okej faktiskt. Sen skulle jag träffa Cissi , så drog upp till Dalbo för att sitta och hänga nästan 2 timmar på vårdcentralen. Hahah blev så uttråkad typ så jag försökte till å med lösa ett korsord! haha. Sen när hon äntligen var klar köpte vi mat, gick hem till henne och käkade, sen var vi där å snackade åsånt tills det var dags att åka ner till Body shop!

Fick ansiktsbehandling och sedan blev jag sminkad, ansiktsbehandlingen var hur skön som helst och idag är min hud typ len som en babyrumpa och helt perfekt! den där ansiktsmasken vi använde måste jag köpa .. om den bara inte var så dyr! böhöh. Studentpresent kanske_;) hehhe.

Efter de var de bara hem till farmor, packa och sätta mig på tåget hem igen. Stressdag, stress stress. Blir galen. Men ikväll, VALBORG! ska jag släppa allt och fokusera på att ha skoj. Inte massa skit att tänka på, utan idag blir en bra dag!:) Ska försöka ta en del bilder! promise, men lär inte komma upp något av de förens imon.

Här satt jag typ 2 timmar. huh


Jag HATAR korsord.. Alltså jag ser ingen mening i att sitta och hålla på med de? tycker de är svårt och krabbigt å bara helt onödigt. Iallafall så gjorde jag det igår ändå, Blev skit glad när jag lyckades lösa lite, men sen orkade jag inte tänka så skrev bara lite som passade in.


Inne på the body shop där jag fick min ansiktsbehandling, sååååå skönt!
#1 - - Dizzy:

Sv: Det är nog så, att man är starkare än vad man tror. Kanske borde man lyssna lite mer på ens vänner som säger posetiva saker om en, att man är stark?



Aw, ja det vore jättekul ju! :$ <3

#2 - - Marina:

sv: Varsågod :) Jo med mig är det också bra :) Vad händer hos dig idag då?

#3 - - * Em:

Om du inte redan sett den, så missa inte hetaste tävlingen just nu! Dem finaste smyckena i vinsten, och du får välja mellan 4a stycken olika! Jag älskar mitt armband som jag fick hemskickat!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

#4 - - Ellenor:

åh lyx med ansiktsbehandling! :)

Till top