ÅKER OM MINDRE ÄN EN TIMME!

Vardag / Permalink / 6
Tar tåget till Borås sen åker jag, bby och hans mamma till IKEA och shoppar loss! kommer bli en lång men rolig dag! uppdaterar sen ikväll när vi kommit hem med bilder och vem vet om det kommer en video;)

NU FLYTTAR JAG!



KLIPPTE MIG IDAG! haha jag blev så trött på mitt hår så jag tog saxen och klippte av 2-3 cm av topparna.
Haha jag gjorde det själv! men blev super jämt och bra, så duktig jag är;)
#1 - - Elina:

Jo det är bara bra :)

Med dig?

#2 - - thresnilsson:

sv: va kul, bor din pojkvän i borås? :)

#3 - - Emma&Felicia§:

om någon är söt, äre du :) <3

#4 - - Wiwi:

hahaa... jaaa tur man inte är ensam... jääääkla jobbigt med "vill-ha-skorna-nu" begäret bara ;)

går alltid i lågskor... känner mig as-dum när ja har på mig klack, känns som folk stirrar... fast dom säkert inte gör det ;)

#5 - - Elin:

är du dum eller o:

ser du inte att det är ojämt skaffa galsögon kvinna

#6 - - sharon:

Tack :)

Till top