JAG HAR ONT I FÖTTERNA!

Vardag / Permalink / 2
AJ! dom värker efter en lång dags jobb! puhh. dock gick tiden väldigt snabbt på jobbet, är förvånad över det! hade mest dubbelpass idag och gick med riktigt trevliga kvinnor! hehe:d Imon jobbar jag med och de är redan sent.. Måste göra något att äta, men är inte riktigt sugen..

Kollade i brevlådan med, såg att jag fått studentfotona! skoj! jag orkar tyvärr inte ta några bilder eller lägga upp något.. Är grymt seg. Imon jobbar jag tills 4 MEN jag lovar, och jag tänker inte gå utanför min dörr innan jag uppdaterat med ett inlägg innan jag drar ner på stan..

Imon är det torsdagskväll och Erik grönwall (orka) står på scen.. Massa folk på stan och kul att träffa massa kompisar, dessutom spelar en kompis band också lite innan Erik G.. Så det ska bli skoj att se! Lovar som sagt att uppdatera med outfit och grejjer innan det, Men nu blir det sängen!

Sov så gott sötnosar! PUSS
#1 - - loveu<3:

vad jobbar du med? :)<3

#2 - - ffannyerixon (::

Jätte fin blogg!

kolla gärna min:)

http://fannyerixon.blogg.se/

Till top