LÄR KÄNNA MIG

Vardag / Permalink / 2
1. Vilken svordom använder du mest?
Fan

2. Äger du en iPod?
Nej, palla=)

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror på vad jag ska göra, annars runt 6:O

4. Hur många resväskor äger du?
1 styck.

5. Använder du flip-floppar?
?

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
maxi

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Självutlösare! :D

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm, kommer inte ihåg? kollat serier bara senaste tiden

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en utlandsresa och en hund! :) <3 beroendes på hur mycket jag vinner, saker till lägenheten åså med.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
ohja.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej? haha

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
har ingen cdspelare, eller jo men använder den inte.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
jag såklart;)

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja! men de är heeeeeeeemliiiiiiiigt.

16. När var senast någon stötte på dig?
Idag

17. Vad åt du till middag senast?
Potatismos och isterband!

18. Använder du huvtröjor?
ibland ;d

19. Kan du vissla?
Klart jag kan!

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Aupair

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
hm.. ingen aning faktiskt

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det vet jag.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0472 just nu, men 033 är mitt <3

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart, scoby doo!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Finns inget just här;D

26. Hur många syskon har du?
Inga! alla är halv men räknar inte med nån utav dem

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Om den personen också är blyg. Annars är jag rätt framåt:)

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
tror inte jag kan alla repliker till nån film:)

29. Äger du några popband t-shirts?
neej

30. När flög du senast?
hösten 2008

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 st

32. Läser du för skojs skull?
Gillar faktiskt att läsa

33. Pratar du några andra språk?
Engelska , lite lite tyska och få ord på spanska, och bosniska. förstår dock norska väldigt bra!

34. Diskar du din egen disk?
Ja, om inte Oscar hjälper mig (A)

35. Har du gråtit offentligt?
Ja, tyvärr.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär sig alltid nya saker

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatuering! ett kinatecken och en fjäril <3

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Faktiskt! tycker det är så romantiskt! skulle få mig att smälla av:)

40. Kan du kasta macka?
Inte speciellt bra:$

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
aldrig.

42. Vad har du med dig in på bion?
dricka, något gott att smaska på!

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Hanna! bara för att jag fick MVG i svenska (A) men hon var också väldigt snäll och förstående!

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, det har jag inte gjort

45. Vad har du för väder?
det är kväll, men fint fast blåsigt.

46. Har du en blogg?
Klart:)

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska, religion, och ivä - musik

48. Gillar du att flyga?
Ja, det är mysigt och spännande!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Förståelse och omtänksam

50. När sov du senast på golvet?
Tror det var förra vintern på en fest när jag somnade på golvet i badrummet haha

51. Vilken är din favorit drink?
Ingen aning

52. Gillar du din boende-situation?
Ja, fast vissa saker är nej. Dock är jag nöjd för tillfället tills jag har råd att byta ut mig!

53. Vilken är din mammas hemstad?
-

54. Din pappas hemstad?
Alvesta/Moheda

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Runt 6 typ

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Just nu är dem det, men får se hur det blir sen.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hehe , nej typ aldrig.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Var vindruvor, tills jag upptäckte att jag inte tål det:( nu gillar jag kiwi och clementin!

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, men jag bryr mig när jag ätit och ser mig själv i speglen.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, inte så jätte!

62. Tror du på liv på andra planeter?
Neee

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
-

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud finns inte

65. Vad var det senaste du åt?
Potatismos och isterband!

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror på ämnet

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag inte..

68. Gillar du senap?
Ja! det gör jag

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag måste klara detta.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, fast jag är enormt höjdrädd så vet inte hur det ska gå...

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
-

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nee

73. Tycker du om att krama folk?
Ja:)

74. Skulle du säga att du är trendig?
Jag har det jag gillar. Blandar mode med vanligt. Så njaa, inte direkt jätte trendig.

75. Äger du en digitalkamera?
Jajjemän

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
nicole richie

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja de gör det

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Åh, kommer inte ihåg.. men det finns böcker!

79. Tycker du att du är attraktiv?

Nej

80. Vad är du allergisk mot?
Vindruvor

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej, älskar kött!

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hm.. svårt. Jag vet faktiskt inte.



Bästa veckodagen
: Fredag! då väntas helg!:)

Humör:
Seg

Favoritgodis: Stora nappar

Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding å sånt där svensk husmanskost grejs. Åså sån julkorv! blörl.

Kläder just nu: Leggings och linne

Musik just nu: Tyst.

Favoritsaft : Apelsin och päron!

Dagens längtan: Oscar..

Hur många kuddar sover du med: 2 stycken men hemma har jag 5 i sängen:O


Spelar du nåt instrument:
Nej

Dagens frisyr:
En stor boll på huvudet

Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja



Snarkar du?
Knappt? gjorde det när jag var liten, men sen opererades jag.


Rädd för insekter?
Som fan, speciellt getingar, humlor och bin! skriker om dem kommer nära mig!!


Det här är jag bra på:
Kreativa saker


Vad vill du jobba som?
inom sjukvård?


Chips eller godis?:
båda!


Skriver du dagbok?
Nej, eller bloggen är väl typ som en slags "dagbok"


Har du tatuerat eller piercat dig?
Var nånstans? Nepps inte än;)


Hur många syskon har du?
Som ovan, inga:)


Är du rädd för blod?
Nej, men tycker de kan va äckligt.


Anser du att du är stark? Verkligen inte.


Röker du?
Nejnej!


Snusar du?
Nej fyfan!


Använder du knark?
Aldrig!!


Kaffe eller te?
Kaffe isånnafall! båda är äckligt.. men kaffe GÅR att dricka.


London eller Paris:
London är underbart, har varit där, men väljer Paris för att ja inte varit där än:)


Favoritfärg:
RÖD


Född: Trollhättan



Nationalitet:
svensk 100%

Har du några homosexuella vänner: Nej


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Om man innerst inne älskar någon så djupt och vill vara trogen emot den så tror jag det är möjligt, absolut.


Ser du på kärleken som ett misstag:
Verkligen inte.


Bio eller promenad:
Bio! men promenad vore bättre, då bränner man ju lite fett:d haha


Dagens borde:
Jadu?


Dagens fundering:
Mycket.
#1 - - JENNY:

är occkså skiträdd för getingar! :C

#2 - - D:

:) de är bra just nu iaf, själv då? :)

Till top