JAG BETYDDE SÅ MYCKET...

Tankar&Känslor / Permalink / 5
Människor stänger andra ute som om de stänger en dörr. Smäller igen den med en smäll. Men tänker inte på vad man lämnat kvar i de andra rummet. Inte förens det är försent. Jag är trött på sånt, såna som bara skiter i allt och handlar utan tänka på konsekvenserna. Vill du få en dörr smälld i ansiktet? hur känner man sig? aningen ledsen, besviken, tom.. förvirrad.  För man fattar inte.. du som en gång var här, är nu. Borta.

#1 - - Sandra:

Älskar dina bilder:)



Sv: jo de e bra just nu iaf:p

Inget speciellt tror jag.., vilken mobil har du??<3

#2 - - Robin!:

Var inne och kolla lite på Bloggerfy sen så såg jag dig där, en tjejrappare, då jag gillar rapmusik så tog jag mig en titt och lyssnad på några låtar :)

#3 - - Lina - Kom in till mig!:

Usch, hoppas det löser sig för dig. Människor slutar aldrig att förvånas...

#4 - - Jazzy:

Vilket fint kort! :)

#5 - - ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog:

fin bild ;)

Till top