BESVIKEN

Vardag / Permalink / 0
Fick hem mina klänningar idag och faaaaaaaan va besviken jag blev. Trodde ju att dom skulle va vrålsnygga, men istället ser dom ut som.... hmm vet inte vad?! En utav dom var slut, så den fick jag inte ens. Den andra var i ett sånt äckligt material så det räckte att bara kolla på den för att säga nej på en gång. Den tredje såg ut att komma ifrån 1800talet, tjock skitklänning. Den fjärde var FÖR stor och det var ändå xs.... och nu menar jag inte att de är jag som är smal, utan den som var extremt stor i storleken. Den femte och sista var sådär. Fin men njaa.. kanske inte riktigt passar mig.

Så det som började med att jag ville ha allihopa, slutar med att alla åker tillbaka direkt! suck. Bara att börja leta efter en ny nu då! För måste verkligen ha en tills nästa vecka!


Till top