My birthday

Vardag / Permalink / 7
Idag fyller jag åååååååååååår. 21år nu, gammal tjej! haha.. Har lite saker planerade idag med fina Sara =) Blir mysigt.. sen ska jag handla lite och fixa och ikväll ska jag och Robin ha myspys här hemma.. Blir en bra födelsedag. Vill umgås med nära&kära bara:)
 
Detta är konstigt nog första gången jag känner mig äldre också.. hmm de blir väl så när man börjar närma sig denna åldern;) Kommer mobilblogga så gott de går från stan under dagen.
 
Nu ska jag köra ett träningspass! puss
 
#1 - - EricaPerzzon:

Jättegrattis på din födelsedag Issa!:)

/E

Svar: tack!!:D
issabelle.se

#2 - - Emma:

GRATTIS ISSA! Hoppas du får en grym födelsedag! :D

Svar: tack!!:D
issabelle.se

#3 - - nisse:

grattis Isa tack för senast det var en fin lägenhet du är duktig möblerna du måla blev bra ha det bra Nisse

#4 - - Wilma:

Grattis i efterskott! Hoppas att du fick en bra dag! :D

Kram!

Svar: hade det jättebra! tack så mycket:)
issabelle.se

#5 - - Larose:

Grattis! :)

Svar: tackar!:D
issabelle.se

#6 - - bazze:

Grattis !! <3 :D

Svar: tack!!:D
issabelle.se

#7 - - Anna Sörlin:

grattis i efterskott :)

Till top