09.49

Vardag / Permalink / 2
Äntligen är det sommar&varmt ute här i Sverige! perfekt tajming ju nu när jag är hemma ifrån vår resa. Jag har nu börjat jobba igen.. 3/5 dagar är gjorda och sedan är jag ledig 2.. På måndag ska lägenheten storstädas och på tisdag ska jag ner till stan och hämta ut min vinst från postkodlotteriet.. Har tydligen vunnit cyklar på mina lotter haha. Mer mer om det då!
 
Robin har varit på utbildning med sitt jobb ett par dagar i Stockholm så jag vart själv hemma.. Första dagen var lite tråkigt att sova själv så andra dagen sov Sofia här. Vi hade en riktigt mysig kväll, lagade god mat & kollade film osv. Så det var trevligt:) Nu är helgen här men jag är som sagt inte ledig förens om 2 dagar.. Men det är ju ändå storhelg nu (pingst) så trevligt att tjäna lite mer pengar.
 
 
 
#1 - - Mathilda:

Fin :)

#2 - - Lotta:

Va söt du är :)

Till top