25 - 26 APRIL

Vardag / Permalink / 2
Förlåt för sämst uppdatering men hade verkligen ingen datatid igår.

Jag vaknade utav att solen sken in i rummet och verkligen höll på att döda mig med sin värme, jag konstaterade att jag inte längre kan sova med ett tjockt täcke!  Så jag gick ut och satte mig i solen och solade och läste tidningar och fick ännu lite mer färg. Har jag sagt att jag älskar solen? :)



När jag låg och solade ringde Anne mig och frågade ifall jag ville hänga med in till stan en runda och såklart sa jag ja. Fick hoppa in i duschen och sen fixa mig och sen åkte vi in. Gjorde inte så mycket, gick i lite affärer och åkte runt. Sen åkte vi till hemmakväll och Rille skulle köpa film, då såg Anne och jag allt godis så vi blev bara tvunga att köpa lite!



Sen åkte vi hem, jag bytte om lite och sen åkte vi till Vrigstad, träffa massa nytt folk och var på grillfest. Riktigt lyckad kväll faktiskt! Innan vi åkte hem var vi hos någon Thomas? och hängde lite. Sen skjutsade David hem mig. Somnade direkt när jag la mig.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, pluggat lite och städat åt mamma. Ska snart iväg och stå i kiosken på min brorsas fotbollsmatch.. sen hem och duscha och lite sånt till skolan imon. VILL HA MER HELG!
Hoppas ni haft de bra!

Bara 4 dagar till Borås ! JAG LÄNGTAR!

PUSS
/ I
#1 - - Bruno:

Tja, lyssnade på dina låtar, sugen att smiska ihop något ? Ta min mail isåfall och adda mig på msn "[email protected]

#2 - - Martina:

Du jag bara undrar om du hade tänkt ha en till veckans blogg? Hade varit super kul för jag missade den förra :P

Till top