FINALISTERNA - VECKANS BLOGG!

Vardag / Permalink / 91
Tack alla som ville vara med, tyvärr gick ju bara 5 vidare och det genom lottning!
Rösta på eran favorit nu genom att kommentera detta inlägget!
den utav finalisterna som får flest röster vinner länkning i min blogg, samt en överraskning ;)

ENDAST 1 RÖST PER PERSON!
Tävlingen avslutas på fredag. Rösta på! och
lycka till!

1. Jullep




2. STAJNA




3. BASO




4. AMANDA



5. TONY
#1 - - My:

Hur röstar man ? :$

Men jag vil iaf rösta på nummer 2 stajna :)

#2 - - ida fasth:

4 amanda röstar jag på :)

#3 - - Alex:

Jag vill rösta på nummer 4, Amanda

#4 - - Bäckström:

4. AMANDA!!

#5 - - Samantha danielsson:

4. amanda.

#6 - - Samantha danielsson:

4. amanda.

#7 - - Elin:

Jag röstar på Stajna

#8 - - Bengtzzon:

4. amanda

#9 - - Jennifer:

Stajna hon var sööt

Röstar på henne :)

#10 - - A:

4 amanda

#11 - - Simon:

4. Amanda ,puss

#12 - - Simon:

röstar på nummer 4. Amanda. Puss

#13 - - Simon&Sören:

Är tyvungen att rösta på lillasyster

så röstar på Stajna

#14 - - Simon&Sören:

Röstar på vår lillasyster klart.

hahah är tvungen haha :)

röstar då på Stajna

#15 - - Sandra:

Det är klart man röstar på Stina.

Saknar dig gumman <3

#16 - - S:

Röstar på Stina :)

#17 - - mamma marie:

jag röstar på nummer 1 jullep!

#18 - - to:

Amanda!

#19 - - Eric:

Röstar på Amanda!

#20 - - Anonym:

Amanda!!

#21 - - jennifer:

amanda

#22 - - georgia:

4an :D

#23 - - Daniel:

Amandas så klart=)

#24 - - emelie:

3.Baso

#25 - - Sebastian:

4. Amanda!

#26 - - shorty:

ja röstar på 3an. BASO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#27 - - Häggan:

Amanda

#28 - - Neijlice:

Röstar på nummer 3.BASO

#29 - - Linn k:

Jag röstar på stina

#30 - - Elin:

Jag röstar så klart på 1:an! JulleP!

#31 - - lina:

jag vill rösta på BASO. han är grym..

#32 - - Agnetha:

Amanda!!!

#33 - - Roggan:

Jag Röstar På Amandas Blogg!!!

#34 - - Alexandra:

jag vill rösta på nummer 3, baso!

#35 - - Kim:

Jag röstar po habibi

Stajna<3

#36 - - Hanna:

Stajna röstar jag på

#37 - - Robbe:

Stina röstar man på !!

#38 - - Viktor:

Röstar på Stajna !

#39 - - linn <33:

jag röstar på stanja <333

#40 - - jessica:

4 :))

#41 - - Anonym:

amanda :)

#42 - - Ronnie:

Amanda

#43 - - ida:

jag röstar på baso :)

#44 - - viktor.:

jag röstar på amanda!

#45 - - jocke:

amanda

#46 - - karro:

4. amanda

#47 - - Tim:

amanda

#48 - - bella:

amanda

#49 - - Robin Eklund:

amanda!

#50 - - philip:

amanda!

#51 - - KalsongMorsan:

Nummer 3 - BASO!

#52 - - Gbgarn:

Amanda ofc ;)

#53 - - joel:

amanda

#54 - - Elise:

nr 3, Baso!

#55 - - Anonym:

amanda :)

#56 - - Robin:

Amanda :)

#57 - - Anonym:

amanda

#58 - - malin:

jag röstar på nr 1 :)

#59 - - Linnea:

4:a Amanda :)

#60 - - stajna too:

3 Stajna!!

#61 - - Lisen:

Stajna !!

#62 - - Marléne:

Amanda! röstar jag på.

#63 - - Louise:

Amanda!

#64 - - Lollo:

Nr 4 Amanda!

#65 - - Mr.Linus:

AMANDA! YEAH!

#66 - - Jennifer:

Amanda of coourse =D

#67 - - lovisa:

jag röstar på nummer 3 Baso

#68 - - Martina:

Jag röstar på nr 1

#69 - - S:

Röstar på nr 2

#70 - - linn:

amanda!

#71 - - ELLI.:

Jag röstar på hon dära söta Stajna! ( bättre sent än aldrig, elr? )

#72 - - :):

amanda

#73 - - ramona:

TONYY!!!!

#74 - - Sonja:

Jag röstar på BASO!

#75 - - joh:

5 tonythebeat

#76 - - Janpan:

JAG RÖSTAR PÅ NR 3 =)

#77 - - Felicia E:

STINA !!

#78 - - hanna:

Jag röstar på amanda :) nummer 4:a!

#79 - - Sofia:

Röstar på Stina !!!

#80 - - Linnea:

Stajna! nr 2 :)

#81 - - Felicia:

JAG RÖSTAR PÅ STINA!!!

#82 - - Hanna:

Röstar på Stajna!!

#83 - - micaela:

jag röstar på nummer 4 :)

#84 - - linnéa:

AMANDA

#85 - - elin:

jag röstar på amanda!

#86 - - Susanna:

Baso! Baso! Baso!

#87 - - frida:

Baso

#88 - - Madde:

Jag röstar på stina, ;)

#89 - - Karl Jonsson:

Min röst går till Amanda

#90 - - lucas:

amanda!

#91 - - lucas:

amanda!

Till top