Hatar måndagar!

Vardag / Permalink / 2

Såhär ser jag ut, en mysig tröja och mjukisbyxor. Man måste bjuda på sig själv!

Måndagar är banne mig den segaste dagen i skolan! Usch fy och blä! först hade jag engelska typ 3 timmar, sen hade jag arbetsmiljö och säkerhet (ni hör ju bara namnet på kursen, uttråkad redan då) sen rast och efter de skulle vi ta skolfoto/spexfoto för studenten. Vår klass var sämst, så jag var inte ens med på fotot. Den andra klassen var dock grymma! dem klädde ut sig till typ "affärskvinnor/horor" och så ska de stå med text "MVG i PERSONLIG försäljning" haha det tyckte jag var skitsmart! (för er som inte fattar så är personlig försäljning en kurs vi läser på handel)

Efter fotot hade jag export och import, nästan 3 timmars lektion där igen innan jag slutade. Sprang nästan ner till statonen och köpte tågbiljetter till helgen, sen hann jag precis med bussen hem. Självklart körde vår busschafför fel, haha som vanligt...

Funderar på att göra ett videoinlägg, eller något annat kul och lägga ut på bloggen. Ni får se om en stund!

PUSS
/ I
#1 - - sissi:

Heej!!

Fin blogg!!:)Checka gärna min osso:)<3

#2 - - ebba <3:

Jaaa! :D videoinlägg!! snälla!!:)<3333

Till top