31 MARS

Vardag / Permalink / 1
Som sagt, skolan var jätte bra idag. I matsalen idag hade diskmaskinen gått sönder så vi fick äta på PAPPTALLRIKAR med platsbestick och pappmuggar. Lyckat va? men bättre än inget får man väl säga...



Maten ser äcklig ut som fasen, jag vet! haha men det är jasminris med
sötsur sås och sallad. Malin tvingade mig ta en vårrulle med men jag höll
på att spy, SÅ ÄCKLIGA! Vad tycker ni om det?

-
Efter skolan gick vi ner på stan och shoppade. Malin köpte en hemlig sak (vet inte om jag kan skriva det här ifall en viss person läser) och jag köpte presenter till min syrra och bror för dem fyllt år. Min syster fick örhängen eftersom hon nyss tagit håll och min brorsas present kan jag inte skriva här än. Men jag hoppas han blir glad iaf!

Vi köpte även årets första mjukglass med strössel och satt och smaskade i solen. Underbart!



Snart ska jag duscha och sen innan jag lägger mig blir det filmmys.

FÅR JAG MÅNGA KOMMENTARER SÅ LÄGGER JAG UPP EN NY LÅT IKVÄLL IGEN=D
upp till er;)

PUSS
/ I
#1 - - Jessiiea:

såklart lägg upp en ny låt :D<3

Till top