Nu är jag proppmätt!

Vardag / Permalink / 0
ThaiSilk som vi var på var jätte mysigt och urgod mat! så nu är jag verkligen mätt! Verkligen värt pengarna. Nu har vi kommit hem och ska väl komma på nån film eller något annat mys,. Här kommer lite bilder från kvällen. (Ursäkta kvalitén, dom är tagen med mobil samt som de inte var så ljust där inne)

Förrätt: Vårullar och kycklingspett i jordnötssås

 

Vi beställde Buffe, så efter förrätten var det bara att gå och plocka allt man ville ha.
Min mat är till vänster, Oscars till höger.
Jag valde nudlar, bläckfisk, kyckling och grönsaker, testade även lite räkor.

 

När vi plockat klart det vi ville ha så fick man gå fram till kockarna som stekte ihop allting och sen var det  bara att äta! Erkänn det ser gott ut? ;)

 

Sen dags för efterrätt! Massa glass i stora lass med äpple, annanas och melon.

 

Min älskling <3 världens finaste pojkvän!


Tack för en underbar avslutning på vår sista kväll tillsammans innan jag åker hem. Älskar dig!
Till top